Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону “Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Правила повернення / обміну:

Повернення товару здійснюється згідно «Закону про захист прав споживача». Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту отримання за умови:

  •  Товарного виду виробу, без слідів використання та експлуатації;
  •  Цілісності оригінальної упаковки зі збереженням всіх ярликів і бирок;
  •  Наявність документів, що підтверджують купівлю товару;

Процедура Повернення:

  •  Переконайтеся, що повертається товар відповідає умовам повернення/обміну;
  •  Зв’яжіться з нами, що б менеджер магазину вислав Вам дані, куди необхідно повертати товар; повернути/обміняти товар Ви можете за тією ж товарно-транспортної накладної, за якою він був отриманий. На Новій пошті при собі необхідно мати товар, що повертається, відповідний умовам, внутрішній чек та Товарно-транспортну накладну.
  •  Повернення коштів відбувається протягом 7 банківських днів, з моменту отримання товару, який підлягає поверненню;
  •  Повернення проводиться за рахунок покупця.

Відповідно закону “Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.