Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону “Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Правила повернення / обміну:
Повернення товару здійснюється згідно «Закону про захист прав споживача». Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту отримання за умови:
- Товарного виду виробу, без слідів використання та експлуатації;
- Цілісності оригінальної упаковки зі збереженням всіх ярликів і бирок;
- Наявність документів, що підтверджують купівлю товару;
Процедура Повернення:
- Переконайтеся, що повертається товар відповідає умовам повернення/обміну;
- Зв’яжіться з нами, що б менеджер магазину вислав Вам дані, куди необхідно повертати товар; повернути/обміняти товар Ви можете за тією ж товарно-транспортної накладної, за якою він був отриманий. На Новій пошті при собі необхідно мати товар, що повертається, відповідний умовам, внутрішній чек та Товарно-транспортну накладну.
- Повернення коштів відбувається протягом 7 банківських днів, з моменту отримання товару, який підлягає поверненню;
- Повернення проводиться за рахунок покупця.
Відповідно закону “Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.